Αν Ζούσε ο Άνταμ Σμιθ

στις
🏁 Ο Άνταμ Σμιθ, αν ζούσε σήμερα, θα αντέτεινε τους δασμούς της κυβέρνησης Τραμπ. Οι δασμοί διαστρεβλώνουν την ελεύθερη αγορά, αυξάνοντας τις τιμές και περιορίζοντας τις επιλογές των καταναλωτών. Αυτό είναι και το επίκαιρο θέμα στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ από τον Γ. Αλογοσκούφη.

σκέψεις ... σκέψεις ... > σχόλιο :D